Den třetí

Ráno jako každé jiné jsme se probudili, ale protože jsme nebyli vzhůru dokonale nóó tak jsme skočili do Lagíska, no to je Lago di Garda. Jelikož bylo zataženo, tak jsme se moc dlouho nekoupali. Pak jsme sbalili stany, vyjeli jsme a frnk byli jsme v Riva del Garda (to měla být jako rozlučka s Lagískem). Pak jsme projížděli serpentýny a u těch jsme se fotili. Jeli jsme, jeli jsme a jeli jsme. Pak jsme se stavili ve Veroně, kde jsme plnily úkoly napsané na papíře. Byly jsme u balkónku Romea a Jůlie a jeli jsme dál. Pak jsme potkali, hádejte co? Decathlon! Dále jsme jeli do Fusiny, to je další z našich kempů. Rozložili jsme stan a šli dobrou noc.

Den čtvrtý

Jsme v kempu Fusina. Ráno vstaneme a musíme sbalit stan, spacáky a karimatky. Áňa s Mikušákem balí stan. Začnou ho balit hned, jak vstaly, takže ještě někdo byl vevnitř. Ke snídani máme něco, co zbylo z jiných dnů – křupíny, jogurty, chleby, bábovku a mrkev. Po chlebech lezly hory mravenců. Udělaly jsme svačinu a šly jsme čekat na loď. Na lodi sedíme nahoře a pozorujeme okolí. V Benátkách se rozejdeme a chodíme ve dvojici a ve trojici. Máme dojít na náměstí Svatého Marka, kde na nás čekají dospěláci. Cestou jsme chodili v miniuličkách a chodili jsme po mostech nad kanály. Po kanálech pluly gondoly. Z náměstí sv. Marka jsme šly do McDonalds, my jsme si daly Milkshake a dospělci kávu. Šli jsme si sednout na kašnu, kde jsme si dali bábovku a jablko. Beja rozdrobila bábovku a krmila jí holuby. Další sraz byl na Ponte  Rialto. Poté jsme dostaly rozchod a mohly si něco koupit. Všude se prodávaly masky v různých velikostech. Od minimasek na památku až po masky, které se dají nosit. Vrátili jsme se na místo, kam nás dovezla loď. Nemuseli jsme moc dlouho čekat, loď hned přijela. Na lodi skoro nikdo nebyl, což je zvláštní, protože na cestě do Benátek byla loď přeplněná. Na chviličku zastavíme v kempu, vyfotíme obrovskou zaoceánskou loď, nastoupíme do auta a jedeme dál. Cestou se zastavíme v Penny, koupíme si zmrzlinu a sníme jí. Přijedeme do campu ,,La Vedo“ a postavíme stan. Mažeme chleby na zítřek. Musíme je namazat teď, protože zítra pojedeme celý den autem. Evženka mezitím připavuje večeři, kterou vzápětí sníme. Jdeme si vyčistit zuby. Když se vrátíme, jsou připravení chipsy, oříšky, kola… Už je jedenáct. Rychle vlezeme do stanu a spíme.

Den pátý

Ráno jsme se neprobudily, ale probudila nás Evža, jelikož jsme večer dlouho pařily. Evženka řekla ať jsme za 5 minut venku, jenže jí nedošlo, že když si máme zabalit spacák i karimatku, tak to nemůžeme zvládnout za 5 minut. Kemp La Vedo Vám nedoporučuju, sice tu byly na každém kroku Francouzi a Němci, ale to nemění nic na tom, že jim tu tekla jen ledová voda. Pak jsme sklidili a v 8:30, kdy už konečně bylo vše sbalené, jsme vyrazily do CZ. Ale předtím, aby to nebylo tak krátké povídání, jsme jeli k Bodamskému jezeru. Ale nějak nám nepřálo počasí a pršelo a tak jsme se nekoupali, ale aspoň jsme potkali Aldi jupí. Koupili jsme zmrzku v kelímku a Miki a Aneta si musely vyrobit lžičky, ostatní měly kovové. Ještě jsme jeli k pumpě a pak jsme dál pokračovali do CZ. V 17:30 jsme přejeli hranice z Německa do ČECH. Po chvíli jsme dorazili na Shell u Rokycan. Pak jsme pokračovali dál do Prahy na sboráč. Když jsme dorazili, tak si nás rodiče rozebraly a tradá domů.

Itálie  2009

Video z výjezdu

V roce 2009 jsme poprvé s dorostem vyrazili do zahraničí. Strávili jsme 5 úžasných dnů, během kterých jsme navštívili 5 států – Německo, Rakousko, Švýcarsko, Lichtenštejnsko a Itálii a spoustu zajímavých míst, např: Heidiland, Lado di Como, Lago di Garda, Veronu a Benátky. V následujících řádcích popisujeme výjezd očima dětí, které výjezd absolovovaly.

Den první

Ráno v 6:00 jsme dorazili k městečku Maienfeld, kde jsme se zastavili v Heidilandu. Odtamtud jsme šli po ceduli Heidiweg a došli jsme až k jejímu domečku. Dále jsme pokračovali k ledovcovému jezeru Lago di Como. Tam jsme si dali dlabanec. Pak jsme jeli 400 km k dalšímu ledovcovému jezeru Lago di Garda. Tam jsme se ubytovali v campu Nanzel. Byli jsme od vody jen pár metrů.

Den druhý

Ráno jsme se probudily vedrem, oblékly se do plavek a šly se koupat. Voda byla ledová, ale slunce svítilo, takže jsme se pak slunily, Po snídani jsme se šly podívat na pohledy. Potom jsme šly na výlet do Limone sul Garda, leží v kopcích, takže jsme pořád stoupaly, až nám bylo vedro. Takže když jsme se vrátily, šly jsme hned do vody. Pak jsme hrály Rumikub. Za chvíli šly do vody i Evža a Eli. Někdo s nimi vlezl do vody a někdo ne, ale když přišel Tom, šly do vody všichni, jelikož nás vzal na molo, ze kterého jsme skákali do vody. Když jsme vylezli z vody, tak jsme chvíli klepali zimu, jelikož ten rybník je z ledovců, ale štěstí přálo a za chvíli nám bylo teplo. Pak byla večeře, po večeři jsme si šly ještě skočit a nakonec obléknout, vyčistit zuby a lehnout. Evža nám četla o Rómeovi a Jůli, protože ráno jsme měly jet do Verony. A nakonec jsme šly spát.