top of page

VŮNĚ NÁS PROVÁZEJÍ PO CELÝ NÁŠ ŽIVOT

Od dětství nás provázejí mnohé vůně, které si spojujeme s konkrétními událostmi a pocity. Čichová paměť je totiž ta nejvýraznější, kterou máme. A tak je v nás ukryta vůně školní třídy, kterou jsme v dětství navštěvovali, a připraví nám intenzivní prožitek ve chvíli, kdy jdeme na třídní schůzky našich dětí. Poznáme bezpečně “vůni” škodovky, kterou nás rodiče vozili na nedělní výlety. Vůně konkrétní kolínské vody nám zase připomene první rande, na které jsme se snažili oholit. Vůně v nás vyvolávají nálady a emoce, a proto si mnoho lidí najde určitou značku parfému, aby si jím zpříjemnili běžný den plný různých starostí a úkolů. Mnoho let jsem se i já pokoušel najít parfém, který by mě provázel celý den a přinášel mi ty správné pocity. Mnohokrát jsem byl však zklamán tím, že parfém, který jsem si vybral, voněl doma jinak než v obchodě. Ještě více mi však vadilo, že jsem parfém po nějaké době přestal cítit. Někdo mě utěšoval tím, že podstatné je, že parfém ze mě cítí ostatní. Já jsem ale přesto chtěl vůni, která zpříjemní prostředí, ve kterém se pohybuji, i mně. Hledal jsem parfém, který mě bude provázet celý den. Trvalo řadu let, než jsem ve Španělsku objevil výrobce parfémů Daniela Josiera. Jeho parfémy mi přinášejí opravdový zážitek. Předně se jedná skutečně o parfémy, a ne o toaletní vody s vysokým obsahem lihu, který rychle vyprchá a s ním odezní i jejich vůně. Dále jsem v jeho dílně objevil mnoho netradičních vůní, které jsem jinde nenašel a u nichž po odeznění hlavy parfému nastoupí jejich srdce spolu se samotným základem parfému v naprosto vyvážené kompozici. Díky intenzitě parfému mě konečně vůně provází opravdu celý den od okamžiku, kdy se jím ráno navoním. Aplikuji je však nejen na sebe, ale je možné jimi lehce ovonět ručníky v koupelně, závěsy v ložnici, nebo sedačku v autě a vytvářit tak nádherné kulisy pro různá místa, ve kterých se pohybuji. Daniel Josier vyrábí unisexové parfémy, a tak dává každému svobodu vybrat si, co mu voní bez ohledu na nějaké společenské konvence. Parfémy Daniel Josier jsme se rozhodli dovážet do České republiky s touhou přiblížit je i vám. Ve světě Daniela Josiera neexistují parfémy dámské a pánské, ale jen ty, které vám nevoní, a ty, které vás uchvátí. Tomáš Růžička Jednatel společnosti Cool Wood s.r.o.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page